Enhet
- Socialförvaltningen
- Telefon: +4656016142
- E-post: sn@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 31. Socialförvaltningen
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Vävaregatan 2, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Personlig assistent
Du med svår funktionsnedsättning kan få en
personlig assistent, här kan du läsa om det.
Är du under 65 år
och har svåra funktionsnedsättningar
kan du söka om personlig assistans.
Du söker hos kommunen eller hos Försäkringskassan.
Du väljer själv
vem som ska sköta din personliga assistans.
Kommunen eller Försäkringskassan betalar.
Vill du veta mer?
Ring och tala med kommunens LSS-handläggare
på kommunens telefonnummer 0560-160 00.
Här kan du läsa mer om personlig assistent.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

