Enhet
- Socialförvaltningen
- Telefon: +4656016142
- E-post: sn@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 31. Socialförvaltningen
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Vävaregatan 2, Torsby
- Mona Rahm
- IFO - chef
- Tfn: +4656016168
- Mobil: +46732712284
- E-post: mona.rahm@torsby.se
- Besöksadress: Vävaregatan 2, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Familj, barn och ungdom
Kommunen ska se till att barn och deras
familjer har det bra. Här kan du läsa om
vilken hjälp som finns att få.
Enheten för barn och familj
ger stöd och behandling till barn från 0 till 20 år
och deras familjer.
Du som är ung
och även du som är förälder
kan tala med oss.
Är du orolig för en kamrat
kan du tala med oss.
Vi har tystnadsplikt.
Vi får inte berätta för någon annan
om det du berättar för oss.
Anmälan och utredning
Om någon anmäler till oss
att barn mår dåligt
ska vi göra en utredning.
Så står det i Socialtjänstlagen.
När vi gör en utredning talar vi om det för föräldrarna.
Utredningen är sekretesskyddad.
Ingen annan får läsa den.
Vill du tala med oss på enheten för barn och familj
kan du ringa till kommunens växel
på telefonnummer 0560-160 00.
Här kan du läsa mer om familj, barn och ungdom.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

