Enhet
- Stjerneskolan
- Telefon: +4656016000
- E-post: stjerneskolan@edu.torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 60. Stjerneskolan
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Fabriksgatan 3, Torsby
- Anders Larsson
- Rektor
- Tfn: +4656016303
- Mobil: +46706968726
- E-post: anders.larsson@torsby.se
- Besöksadress: Fabriksgatan 3, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Gymnasieskola
Efter avslutad grundskoleutbildning
erbjuds alla elever gymnasieutbildning.
Detta är en avgiftsfri och frivillig skolform.
Gymnasieskolan i Torsby kommun
heter Stjerneskolan.
Där finns det åtta olika program
att välja mellan.
Finns inte det programmet som ungdomen
vill gå samarbetar Torsby kommun med
andra kommuner i Värmland.
Det betyder att elever från Torsby
kan söka till alla gymnasieskolor inom Värmland.
Här kan du läsa mer om gymnasieskola.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

