Enhet
- Torsby turistbyrå
- Telefon: +4656016050
- E-post: turist@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 95. Torsby turistbyrå
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Järnvägsgatan 9, Torsby
- Emelie Röjeskog
- Näringslivsutvecklare
- Tfn: +4656016054
- Mobil: +46702379431
- E-post: emelie.rojeskog@torsby.se
- Besöksadress: Järnvägsgatan 9, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Turism - lättläst
Torsby är en kommun som ligger
i norra delen av landskapet Värmland.
Här finns vacker natur och många saker att se och göra.
Här kan du vandra i naturen, fiska,
bada i äventyrsbad, besöka museum och
åka skidor hela året.
I Torsby finns Sveriges första skidtunnel
där du åker skidor på snö inomhus.
Vill du veta mer? Vi hjälper dig gärna.
Torsby Turistbyrå ligger i gamla Tingshuset.
Adress: Järnvägsgatan 9, i Torsby centrum.
Telefon 0560-160 50
E-post: turist@torsby.se
Här kan du läsa mer om turism
(informationen ligger utanför lättlästa sidor).
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

