Enhet
- Fritidsavdelningen
- Telefon: +4656016690
- E-post: fritid@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 6. Fritidskontoret
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Fabriksgatan 7, Torsby
- Kerstin Velander
- Fritidschef
- Tfn: +4656016690
- Mobil: +46703136009
- E-post: kicki.velander@torsby.se
- Besöksadress: Fabriksgatan 7, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Simhall - lättläst
I Torsby kommun finns två simhallar,
Torsbybadet och Sysslebäcksbadet.
Torsby badhus och Sysslebäcksbadet
tar emot människor i alla åldrar.
Här finns allt från babysim till motionssim och vattengympa.
På Torsbybadet finns:
- Simbassäng på 25 meter
- Undervisningsbassäng
- Plaskbassäng för de minsta
- Relaxavdelning med bubbelpool
- Bastu
- Rutschkana som är 60 meter lång
- Gym
- Solarium
- Cafeteria
Vi har vattengymnastik,
simskola för barn samt babysim
och vi kan erbjuda kurser i hjärt- och lungräddning.
Badhuset ligger på Fabriksgatan 6
Vill du veta när vi har öppet
ring telefonnummer 0560-166 00.
På Sysslebäcksbadet finns:
- Simbassäng på 20 meter
- Plaskbassäng för de minsta
- Relaxavdelning med bubbelpool
- Bastu
- Gym
- Solarium
- Cafeteria
Vi har vattengymnastik,
simskola för barn samt vattenlekis.
Badhuset ligger på Badhusvägen 1, Sysslebäck
Vill du veta när vi har öppet
ring telefonnummer 0560-166 36.
Här kan du läsa mer om simhallarna i Torsby kommun
(informationen ligger utanför lättlästa sidor).
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

