Enhet
- Kulturavdelningen
- Telefon: +4656016104
- E-post: kultur@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 25. Kulturavdelningen
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Fabriksgatan 2, Torsby
- Evelina Nilsson
- Kulturchef
- Tfn: +4656016104
- Mobil: +46701919642
- E-post: evelina.nilsson@torsby.se
- Besöksadress: Fabriksgatan 2, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Biograf, aktivitetshus - lättläst
I Torsby kommun finns två biografer:
Biografen Stjärnan och Bio Nordvärmland.
Biografen Stjärnan är ett kultur- och aktivitetshus mitt i Torsby.
Där kan du se film flera dagar i veckan
och ibland är det musikevenemang och teater.
Bio Nordvärmland är Värmlands
nordligaste biograf som ligger i Ambjörby.
Ambjörby ligger cirka 50 km norr om Torsby och
cirka 35 km söder om Sysslebäck
Här kan du läsa mer om biograferna i Torsby Kommun.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

