Enhet
- Individ- och familjeomsorgen
- Telefon: +4656016234
- E-post: ifo@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 32. Sociala avdelningen
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Vävaregatan 2 Torsby
- Mona Rahm
- IFO - chef
- Tfn: +4656016168
- Mobil: +46732712284
- E-post: mona.rahm@torsby.se
- Besöksadress: Vävaregatan 2, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Vård för missbrukare
Kommunen kan hjälpa dig som har ett missbruk eller beroende.
På denna sida kan du läsa om det.
Behöver du hjälp för att du använder
för mycket narkotika eller alkohol?
Då kan du komma till kommunens öppenvård.
Du kan också tala med gruppen för
ekonomi och missbruk på socialkontoret.
Du ringer dem på kommunens växel
på telefonnummer 0560-160 00.
Här kan du läsa mer om missbruk och beroende
(informationen ligger utanför lättlästa sidor).
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

