Enhet
- Funktionsstöd
- Telefon: +4656016000
- E-post: funktionsstod@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 39. Funktionsstöd
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Norra Industrigatan 14, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Boende - lättläst
Personer med funktionsnedsättning kan bo i
gruppboende, här kan du läsa om detta.
Personer med funktionsnedsättning
som har stora behov av vård både natt och dag
kan bo i gruppboende.
I gruppboendet finns personal natt och dag.
En biståndsbedömare ska säga ja till gruppboende.
Ring till kommunens växel på telefonnummer 0560-160 00.
Här kan du läsa mer om gruppboende.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

