- Startsida torsby.se
- / Lättläst
- / Omsorg & hjälp
- / Äldre
- / Trygghetslarm
Enhet
Person
- Carina Stolpe
- Verksamhetschef Hemtj
- Tfn: +4656016042
- Mobil: +46761086519
- E-post: carina.stolpe@torsby.se
- Besöksadress: Vävaregatan 2, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Trygghetslarm
För dig som bor hemma och snabbt behöver
vårdpersonal finns trygghetslarm.
På denna sida kan du läsa om trygghetslarm.
När du larmar kommer personal från
hemtjänsten på dagen och personal
från nattpatrullen på natten.
En biståndsbedömare ska säga ja
för att du ska få trygghetslarm.
Ring till kommunens växel på telefonnummer 0560-160 00.
Här kan du läsa om trygghetslarm.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Innehållsansvarig: Carina Stolpe
Senast genomgången:
Senast uppdaterad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.