Enhet
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Gruppboende - lättläst
Personer som har stora behov av vård både
natt och dag kan bo i gruppboende.
I gruppboendet finns personal natt och dag.
En biståndsbedömare ska säga ja till gruppboende.
Ring till kommunens växel på telefonnummer 0560-160 00.
Gruppboende kallas även för särskilt boende eller äldreboende.
Här kan du läsa mer om särskilt boende.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

