Enhet
- Kommunkansliet
- Telefon: +4656016000
- E-post: torsby.kommun@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 1. Kommunkansliet
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Nya Torget 8, Torsby
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Kommunstyrelsen
Kommunfullmäktige väljer vilka personer
som ska tjänstgöra i kommunstyrelsen.
Det är elva personer som tjänstgör i kommunstyrelsen.
De kallas ledamöter.
Efter namnet står en bokstav
som säger vilket parti personen tillhör.
(S) är Socialdemokraterna
(V) är Vänsterpartiet
(M) är Moderaterna
(C) är Centerpartiet
(KD) är Kristdemokraterna
(SD) är Sverigedemokraterna
(DOIT) är De oberoende i Torsby
Här finner du en lista med alla kommunstyrelsens ledamöter.
Klicka på namnet så kan du skicka e-post till ledamoten.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Här kan du läsa mer om kommunstyrelsen.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

