Enhet
- Miljö- och byggkontoret
- Telefon: +4656016060
- E-post: mbr@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 5. Miljö-, bygg- och räddningsnämnden
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Nya Torget 8, Torsby
- Tekniska avdelningen
- Telefon: +4656016000
- E-post: tekniska.avdelningen@torsby.se
- Postadress:
- Torsby kommun
- 10. Tekniska avdelningen
- 685 80 Torsby
- Besöksadress: Nya Torget 2, Torsby (Snickaren)
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Hämtning av hushållssopor - lättläst
Kommunen erbjuder möjlighet till hämtning av dina hushållssopor. På denna sida kan du läsa om sophämtningen.
Varje hus i kommunen som har sophämtning
får en soptunna av kommunen.
Där slänger du hushållssopor.
Vill du veta mer om hur du får en soptunna,
och vad det kostar, ring: 0560-160 64.
Här kan du läsa mer om sophämtning
(informationen ligger utanför lättlästa sidor).
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

