Enhet
När du kontaktar kommunen via brev eller e-post, kommer vi att behandla dina personuppgifter enligt dataskyddsförordningen
Bredband och fiber
På denna sidan kan du läsa om
uppkoppling till internet, bredband och fiber.
Fler och fler vill ha möjlighet
att arbeta hemifrån.
Då krävs en snabb uppkoppling till internet.
Många vill ha en fiberanslutning i hemmet.
Det gör det lättare att jobba hemifrån
och göra olika ärenden online.
Det krävs också för att skapa ett smart hem
med uppkopplade lås, lampor och larm.
Saknar du bredband där du bor?
Både företag, privatpersoner, samfälligheter,
föreningar och byalag
kan få mer information om fiberinstallation av Telia.
Här kan du läsa mer om bredband och fiberinstallation av Telia.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Jämför priser
Innan du väljer leverantör kan det vara bra
att jämföra och välja det bästa bredbandet för dig.
Här kan du läsa mer om bredbandsval.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Stöd för fiberdragning
Det finns stöd att söka för utbyggnad av bredband.
Här kan du läsa mer om bredbandsstöd.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Här kan du läsa mer om bredband och IT.
(Informationen ligger utanför lättlästa sidor.)
Senast genomgången:
Senast ändrad:
Saknar du någon information?
Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem. Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling. Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

